خبرگزاری کار ایران

انصار الله خواستار ادغام افراد خود در ارتش و دستگاه امنیتی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۴۴

گروه انصار الله خواستار ادغام ۲۰ هزار نیروی مسلح خود در ارتش و دستگاه امنیتی یمن در مقابل اقدامات امنیتی جدید در صنعا و حومه آن شدند.

گروه انصار الله(حوثی‌ها) خواستار ادغام نیروهای خود در ارتش و دستگاه امنیتی یمن شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، گروه انصار الله خواستار ادغام ۲۰ هزار نیروی مسلح خود در ارتش و دستگاه امنیتی یمن در مقابل اقدامات امنیتی جدید در صنعا و حومه آن شدند.

انصار الله اعلام کرد که این ۲۰ هزار نیرو به عنوان نخستین بخشی هستند که باید در ارتش و دستگاه امنیتی ادغام شوند.

در همین حال، انصار الله، احزاب و نیروهای هم پیمان آن‌ها سه روز به احزاب سیاسی یمنی برای خروج این کشور از بحران کنونی که در پی استعفای رئیس جمهوری و نخست وزیر به وجود آمد، ضرب الاجل دادند.

برخی منابع یمنی گفتند که در بیانیه پایانی کنگره انصارالله، برخی احزاب و نیز فرماندهان نظامی یمنی در صنعا آمده است که این کنگره به نیرو‌ها و احزاب سیاسی یمنی سه روز برای پر کردن خلأ ریاست جمهوری و نخست وزیر این کشور مهلت می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که در صورت حل نشدن بحران سیاسی در یمن این کنگره به کمیته‌های انقلابی و رهبران انقلاب برای اتخاذ تدابیر فوری جهت اداره اوضاع کشور برای خروج از بحران کنونی اختیار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز