خبرگزاری کار ایران

داعش ۱۳۷ زندانی را در فلوجه به قتل رساند

کد خبر : ۲۴۷۸۵۴

یکی از شیوخ عشیره «الدلیم» در شهر فلوجه گفت که عناصر گروه تروریستی داعش روز گذشته ۱۳۷ نفر از افرادی که در منطقه «الصناعی» در این شهر در بازداشت خود داشت را به قتل رسانده و در گور دسته‌جمعی دفن کردند.

گروه تروریستی داعش ۱۳۷ زندانی را در شهر «فلوجه» اعدام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، «محمد الدلیمی» یکی از شیوخ عشیره «الدلیم» در شهر فلوجه گفت که عناصر گروه تروریستی داعش روز گذشته ۱۳۷ نفر از افرادی که در منطقه «الصناعی» در این شهر در بازداشت خود داشت را به قتل رسانده و در گور دسته‌جمعی دفن کردند.

الدلیمی افزود بیشتر مقتولان از نیروهای امنیتی، ارتش، پلیس و افرادی هستند که داعش آن‌ها را مخالف خود می‌داند.

این شیخ عشیره‌ای تصریح کرد که همه این افراد به ضرب گلوله به قتل رسیدند و در مکانی نزدیک به محل قتل آن‌ها، دفن شدند.

محمد الدلیمی در ادامه گفت که داعش ۳۰ نفر از بازداشت‌شدگان عضو شوراهای بیداری را نیز پس از اعلام توبه آزاد کرد و آن‌ها را تهدید کرد که در صورت بازگشت به فعالیت خود در شوراهای بیداری آن‌ها را به قتل می‌رساند.

یک منبع آگاه در فلوجه نیز گفت که این افراد پس از شکست مذاکرات داعش و خانواده‌هایشان برای پرداخت ۵۰ تا هزار دلار در مقابل آزادی هر کدام از آن‌ها به قتل رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز