خبرگزاری کار ایران

حماس توضیح مشعل به ترکیه درباره دلایل از سرگیری روابط با ایران را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۹۸

«جمال عیسی» از رهبران حماس گفت که آنچه رسانه‌ها درباره توضیح خالد مشعل به مسئولان ترک در دیدار اخیرش از ترکیه درباره دلایل از سر گیری روابط با ایران منتشر کردند، عاری از صحت و کذب است.

جنبش مقاومت اسلامی(حماس) شایعه‌های مربوط به توضیح «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ترکیه درباره درباره دلایل از سر گیری روابط با ایران را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الاقصی، «جمال عیسی» از رهبران حماس گفت که آنچه رسانه‌ها درباره توضیح خالد مشعل به مسئولان ترک در دیدار اخیرش از ترکیه درباره دلایل از سر گیری روابط با ایران منتشر کردند، عاری از صحت و کذب است.

عیسی افزود که آنچه در این زمینه منتشر شده است، بر اساس تخیل نویسنده خبر بوده و به دور از هر گونه واقعیت است.

این رهبر حماس تصریح کرد که اخبار و تحلیل‌هایی که در این زمینه منتشر شده است، با هدف تخریب چهره حماس و ایجاد خلل در روابط این جنبش با کشورهای عربی و اسلامی است.

عیسی در ادامه گفت که جنبش حماس به همه تلاش‌ها و اقدام‌ها برای حمایت از فلسطین و ملت فلسطین ارج می‌‌گذارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها و پایگاه‌های اینترنتی از جمله «صدی البلد» و «بیروت آبزرور» اعلام کردند که خالد مشعل در دیدار اخیر خود از ترکیه درباره دلایل از سر گیری روابط حماس و تهران به مسئولان ترک توضیح داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز