خبرگزاری کار ایران

مقام‌های فرانسه با نمایندگان پزشکان معترض دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۹۵

وزیر بهداشت فرانسه امروز با نمایندگان پزشکان و رهبران اتحادیه این بخش دیدار می‌کند تا با آنها درباره پروژه جدید بیمه و مشکلات آن گفت‌و گو کند.

وزیر بهداشت فرانسه امروز - دوشنبه - با نمایندگان پزشکان معترض دیدار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، «ماریسول تورن» وزیر بهداشت فرانسه امروز با نمایندگان پزشکان و رهبران اتحادیه این بخش دیدار می‌کند تا با آنها درباره پروژه جدید بیمه و مشکلات آن گفت‌و گو کنند.

مسئولان اتحادیه پزشکان در فرانسه در اعتراض به «پرداخت ثالث» پروژه جدید وزارت بهداشت و سلامت این کشور مبنی بر مجوز ارائه برخی خدمات توسط داروخانه‌های این کشور به بیماران، اعتصاب گسترده انجام دادند.

پزشکان فرانسوی از چند روز گذشته از ارائه هرگونه خدمات مشاوره‌ای خودداری کرده‌اند.

مسئولان اتحادیه پزشکان فرانسه طرح جدید دولت را نوعی دزدی و دخالت مستقیم در امور پزشکان توصیف و اعلام کردند که با ادامه این طرح مبلغی معادل دو میلیون یورو از حقوق پزشکان کاسته می‌شود.

پزشکان فرانسوی همچنین به طرح جدید «کارت زندگی» که به بیماران اجازه می‌دهد به جای استفاده از بیمه پزشکان، هزینه‌های خود را به سازمان بیمه اجتماعی فرانسه پرداخت کنند، اعتراض دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز