خبرگزاری کار ایران

جستجو برای یافتن جعبه سیاه هواپیمای مالزی از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۷۴

تیم‌های جستجو و امداد و نجات اندونزی امروز - شنبه - جستجو‌ برای یافتن جعبه سیاه هواپیمای مسافربری مالزی که در دریای جاوه سقوط کرد را از سر گرفتند.

تیم‌های جستجو و امداد و نجات اندونزی عملیات جستجوی جعبه سیاه پرواز QZ۸۵۰۱ مالزی را از سر گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، تیم‌های جستجو و امداد و نجات اندونزی امروز - شنبه - جستجو‌ برای یافتن جعبه سیاه هواپیمای مسافربری مالزی که در دریای جاوه سقوط کرد را از سر گرفتند.

«سانتوسو سایوجو» یکی از مسئولان کمیته ملی سلامت حمل و نقل اندونزی گفت که تیم‌های جستجو و امداد و نجات اندونزی که در جستجوی اجساد و لاشه هواپیمای مسافربری مالزی سقوط کرده در دریا هستند، روز جمعه گذشته در جریان جستجوی جعبه‌های سیاه این هواپیما فرکانس‌هایی دریافت کردند.

سایوجو افزود که غواصان اندونزیایی در حال جستجو برای یافتن جعبه‌های سیاه در محل پیدا شدن دم هواپیمای مالزی هستند.

وی افزود که چهارشنبه گذشته تیم‌های جستجوی اندونزی دم هواپیما را پیدا کرده و از آب بیرون کشیدند، اما جعبه‌های سیاه در آن نبود.

هواپیمای مسافربری «ایر آسیا» مالزی ۲۸ دسامبر گذشته با ۱۶۲ سرنشین بر فراز دریای «جاوه» از صفحه رادار‌ها محو شد و تا کنون تکه‌هایی از آن و اجساد بیش از ۴۰ سرنشین توسط تیم‌های جستجو پیدا شده و از آب بیرون کشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز