خبرگزاری کار ایران

کنایه نخست وزیر عراق به ولی عهد عربستان

داعش خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۸۷

اگر عربستان خواهان مقابله با این گروه است و قصد دارد امنیت را در مرزهای خود برقرار کند می بایست به برادران عراقی خود در مبارزه با این گروهک تروریستی همکاری لازم را داشته باشد.

نخست وزیر عراق با اشاره به یورش داعش به پاسگاه مرزی عراق - عربستان در گفتگوی تلفنی با ولیعهد سعودی، داعش را خطری برای منطقه و دنیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از شبکه السومریه، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان گفت: داعش فقط خطری برای عراق نیست بلکه خطری برای منطقه و جهان است.

وی افزود: یورش اخیر تروریستها به پاسگاه مرزی خطرناک بودن این گروهک و اهمیت رویارویی با آن از طریق هماهنگی تلاشها برای غلبه بر آن را مورد تاکید قرار می دهد. العبادی در گفتگوی تلفنی خود گفت که اگر عربستان خواهان مقابله با این گروه است و قصد دارد امنیت را در مرزهای خود برقرار کند می بایست به برادران عراقی خود در مبارزه با این گروهک تروریستی همکاری لازم را داشته باشد.

دوشنبه گذشته گروه داعش در منطقه عرعر واقع در مرز مشترک عراق و عربستان به یک پاسگاه مرزی حمله کردند که در نتیجه یک مرزبان عربستانی کشته و یک نفر دیگ مجروح شد.

نخست وزیر عراق در این گفتگو تلفنی جویای احوال ملک عبدالله پادشاه عربستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز