خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

دادگاه لاهه را قبول نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۷۸

نخست‌وزیر اسرائیل امروز در دیدار با مقام‌های اسرائیلی گفت که دادگاه لاهه را قبول ندارد و لزومی نمی‌بیند که وی و نیروهای نظامی اسرائیلی برای پاسخ‌گویی به اقدام‌های خود در دادگاه کیفری بین‌الملل حاضر شوند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز - یکشنبه - در جریان دیدارهای هفتگی خود با مقام‌های اسرائیلی در «بیت‌المقدس»، گفت که دادگاه کیفری بین‌المللی را قبول ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، نتانیاهو امروز در دیدار با مقام‌های اسرائیلی گفت که دادگاه لاهه را قبول ندارد و لزومی نمی‌بیند که وی و نیروهای نظامی اسرائیلی برای پاسخ‌گویی به اقدام‌های خود در دادگاه کیفری بین‌الملل حاضر شوند.

«صائب عریقات» مذاکره‌کننده ارشد فلسطین گفت که عدم حضور اسرائیل در دادگاه لاهه خود جنایت آشکار دیگری است، اما فلسطین از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

اسرائیل مطابق کنوانسیون ژنو، به انجام جنایت‌های جنگی متهم است و «محمود عباس» رئیس‌تشکیلات خودگردان در فلسطین اخیرا درخواست حضور اسرائیل در دادگاه لاهه را تایید و به شورای امنیت سازمان ملل تسلیم کرد.

پیش‌نویس تعیین ضرب‌الاجل برای خروج نیروهای نظامی اسرائیلی از مناطق اشغالی در فلسطین اخیرا در سازمان ملل رد شد و مقام‌های فلسطین اعلام کردند که تلاش می‌کنند تا اسرائیل را در دادگاه کیفری بین‌الملل محکوم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز