خبرگزاری کار ایران

تکه‌هایی از هواپیمای مسافربری ناپدید شده مالزی پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۹۱

اشیائی که در دریای جاوا مشاهده شده متعلق به هواپیمای مسافربری مالزی «ایرآسیا» است که از صبح روز یکشنبه و پس از پرواز از شهر «سورابایا» دومین شهر بزرگ اندونزی به سمت سنگاپور ارتباط با آن قطع شده است.

اندونزی اعلام کرد تکه‌هایی که در دریای «جاوا» دیده شده متعلق به هواپیمای مسافربری ناپدید شده مالزی است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، «جوکو مورجاتمودجو»، مدیرکل حمل و نقل هوایی وزارت حمل و نقل اندونزی گفت که اشیائی که در دریای جاوا مشاهده شده متعلق به هواپیمای مسافربری مالزی «ایرآسیا» است که از صبح روز یکشنبه و پس از پرواز از شهر «سورابایا» دومین شهر بزرگ اندونزی به سمت سنگاپور ارتباط با آن قطع شده است.

وی افزود که وزیر حمل و نقل اندونزی به زودی به منطقه «بنگلان» که در نزدیکی محل جستجو و در همان منطقه ای که اشیاء مربوط به هواپیمای مالزیایی از هوا دیده شدند، می رود.

رئیس سازمان جستجو و امداد اندونزی نیز تاکید کرد که اشیاء مشاهده شده در دریا متعلق به هواپیمای ناپدید شده مالزیایی است.

اندونزی پیش از این اعلام کرد که هواپیماهای این کشور اشیایی شبیه به در هواپیما، جلیقه نجات و چیزی شبیه به جعبه را در محل جستجوی هواپیمای ایرآسیا مشاهده کردند.

برخی مسئولان اندونزیایی نیز گفتند که نزدیک به ۳۰ کشتی و ۲۱ هواپیما از اندونزی، استرالیا، مالزی، سنگاپور و کره جنوبی در عملیات جستجوی لاشه هواپیمای مسافربری ناپدید شده مالزیایی به مساحت ۱۰ هزار مایل مربع شرکت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز