خبرگزاری کار ایران

طرح پایان اشغالگری سرزمین‌های فلسطینی در شورای امنیت ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۰۵

نماینده اردن در شورای امنیت پس از آن که گروه کشورهای عربی پیش نویس قطعنامه پایان اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل را به تصویب رساندند آن را در میان اعضای شورای امنیت توزیع کرد.

گروه کشورهای عربی در سازمان ملل پیش نویس قطعنامه پایان اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را تصویب و میان اعضای شورای امنیت توزیع کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دینا قعوار» نماینده دائمی اردن در سازمان ملل به عنوان عضو عربی در شورای امنیت پس از آنکه گروه کشورهای عربی پیش نویس قطعنامه پایان اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل را به تصویب رساندند آن را در میان اعضای شورای امنیت توزیع کرد.

قعوار پس از ارائه پیش نویس پایان اشغالگری سرزمین های فلسطینی در شورای امنیت گفت که نمایندگان کشورهای عربی در سازمان ملل پیشنهاد فلسطین را تصویب کردند و فلسطینی ها و اردنی ها درباره بهترین زمان رای گیری درباره این پیشنهاد در شورای امنیت رایزنی می کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره احتمال تاخیر رای گیری درباره پیش نویس پایان اشغالگری سرزمین های فلسطینی گفت که همه چیز امکان دارد.

برخی منابع فلسطینی گفتند که احتمالا امروز - سه شنبه - یا فردا - چهارشنبه - این پیش نویس در شورای امنیت به رای گذاشته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز