خبرگزاری کار ایران

هواپیمای شرکت «پور‌تر ایرلاینز» کانادا مجبور به فرود اضطراری شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۲۶

پرواز شماره «پی‌دی‌۵۳۹» که ساعت هفت و ۳۵ دقیقه از فرودگاه «بیلی‌بیشاپ» در تورنتو به سمت سودبری به راه افتاد، تنها کمی پس از پرواز به دلیل ورود دود به کابین مجبور شد به سمت فرودگاه «پیرسون» تغییر جهت داده و فرود اضطراری انجام دهد.

هواپیمای شرکت «پور‌تر ایرلاینز» کانادا که از تورنتو عازم شهر «سودبری» در ایالت «آنتاریو» بود، مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌بی‌اس‌نیوز، پرواز شماره «پی‌دی‌۵۳۹» که ساعت هفت و ۳۵ دقیقه از فرودگاه «بیلی‌بیشاپ» در تورنتو به سمت سودبری به راه افتاد، تنها کمی پس از پرواز به دلیل ورود دود به کابین مجبور شد به سمت فرودگاه «پیرسون» تغییر جهت داده و فرود اضطراری انجام دهد.

هواپیمای پور‌تر ایرلاینز به سلامت بر زمین نشست و مسافران آن به سمت یکی دیگر از ترمینال‌ها هدایت شدند.

هیچ یک از مسئولان شرکت خطوط هواپیمایی پور‌تر یا مقام‌های وزارت حمل و نقل تورنتو درباره علت ورود دود به کابین هواپیما اظهار نظر نکردند.

این دومین مورد از فرود اضطراری در میان هواپیماهای شرکت پور‌تر است.

یکی دیگر از هواپیماهای پور‌تر چند سال قبل به دلیل ورود دود به کابین هواپیما، ناچار به فرود اضطراری در ایالت «پنسیلوانیا» آمریکا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز