خبرگزاری کار ایران

عبدالملک الحوثی:

کمیته‌های مردمی بازوی قدرتمند ملت یمن هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۱۳

الحوثی از کمیته‌های مردمی خواست که تلاش‌های خود برای برقراری امنیت، ثبات، حفظ جان مردم و دارایی‌های آن‌ها، تاسیسات و دارایی دولت که داریی ملت یمن به شمار می‌روند را ادامه دهند.

«عبدالملک بدر الدین الحوثی» رهبر گروه «انصار الله»(حوثی‌ها) تاکید کرد که کمیته‌های مردمی بازوی قدرتمند ملت یمن هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، الحوثی در سخنانی خطاب به کمیته‌های مردمی که انصار الله تشکیل داده‌اند، گفت که کمیته‌های مردمی بازوی قدرتمند ملت یمن هستند و ماموریت آن‌ها فعالیت با تمام توان در راستای موفقیت انقلاب و تحقق اهداف و دفاع از آن است.

وی افزود که ماموریت دیگر کمیته‌های مردمی برقراری امنیت و ثبات و رویارویی با اشراری است که ملت و انقلاب را هدف قرار می‌دهند.

الحوثی از کمیته‌های مردمی خواست که تلاش‌های خود برای برقراری امنیت، ثبات، حفظ جان مردم و دارایی‌های آن‌ها، تاسیسات و دارایی دولت که دارایی ملت یمن به شمار می‌روند را ادامه دهند.

رهبر انصار الله از کمیته‌های مردمی خواست که در تعامل با مردم اخلاق انقلابی داشته باشند و نسبت به نفوذ کسانی که به دنبال تخریب چهره انقلاب و کمیته‌های مردمی آن از طریق بدرفتاری با مردم هستند، هشدار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز