خبرگزاری کار ایران

حمله انتحاری در کابل ۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۲۴

ماموران عامل انتحاری را که سوار بر یک خودروی بمب‌گذاری شده بود، شناسایی و تعقیب می‌کردند به این دلیل وی پیش از رسیدن به هدف، مواد همراه خود را منفجر کرد.

یک حمله انتحاری صبح امروز - پنجشنبه - حدود ساعت هشت به وقت محلی، در منطقه «تنگی تره خیل» در شرق شهر کابل رخ داد.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، فرماندهی پلیس کابل با نشر خبرنامه‌ای گفته است که در این رویداد یک مامور پلیس کشته و سه مامور دیگر زخمی شده‌اند.

پلیس کابل گفت که عامل انتحاری تصمیم داشت مواد منفجره همراه خود را در یکی از نقاط پر رفت و آمد شهر کابل منفجر کند.

به گفته پلیس، ماموران عامل انتحاری را که سوار بر یک خودروی بمب‌گذاری شده بود، شناسایی و تعقیب می‌کردند به این دلیل وی پیش از رسیدن به هدف، مواد همراه خود را منفجر کرد.

دوشنبه گذشته نیز وزارت کشور افغانستان خبر داد که ماموران خودروی حامل مواد انفجاری را در شمال غرب کابل پایتخت افغانستان کشف و از یک حمله انتحاری در کابل جلوگیری کردند.

رویدادهای امنیتی در ماه‌های اخیر در کابل افزایش یافته است.

در آخرین رویداد روز شنبه گذشته در نتیجه یک حمله انتحاری به یک خودروی حامل سربازان ارتش ملی افغانستان، شش نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.

«رحمت‌الله نبیل» سرپرست ریاست امنیت ملی افغانستان نیز روز گذشته در مجلس این کشور درباره عوامل ناامنی‌های اخیر پایتخت گفته است که اطلاعات دقیق امنیتی نشان می‌دهد که در اطراف شهر کابل ۱۰۷ مرکز تروریستی فعال است و ۱۰۳ گروه مسلح غیرقانونی در این شهر حضور دارند.

او گفته که شهر کابل ۲۶ ورودی دارد که تنها در چهار ورودی آن نیروهای امنیتی مستقر هستند در حالی که ۲۲ ورودی دیگر باز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز