خبرگزاری کار ایران

به‌رغم ضرب‌الاجل دولت مبنی بر جمع‌آوری کمپ‌ها؛

معترضان در هنگ‌کنگ حاضر به عقب‌نشینی نشدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۳۷

دانشجویان هوادار دموکراسی اعلام کردند که به‌رغم اعلام ضرب‌الاجل دولت مبنی بر جمع‌آوری تمام چادر‌ها و وسایل دانشجویان از سطح‌ خیابان‌ها، حاضر به عقب‌نشینی نیستند.

معترضان هنگ‌کنگی امروز - چهارشنبه - اعلام کردند که تا آخرین لحظه‌ای که بتوانند، در خیابان‌ها به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، دانشجویان هوادار دموکراسی اعلام کردند که به‌رغم اعلام ضرب‌الاجل دولت مبنی بر جمع‌آوری تمام چادر‌ها و وسایل دانشجویان از سطح‌ خیابان‌ها، حاضر به عقب‌نشینی نیستند.

«کری لم» معاون فرماندار هنگ‌کنگ از شهروندان و توریست‌های این شبه‌جزیره خواست تا به درخواست‌های دانشجویان مبنی بر حمایت از اعتراض‌ها اعتنا نکنند.

در همین حال، وی اضافه کرد که شرایط فعلی بسیار ناخوشایند است و درگیری‌های احتمالی میان ماموران و پلیس‌های هنگ‌کنگ و دانشجویان در جریان جمع‌آوری کمپ‌ها و وسایل آن‌ها در روز پنج‌شنبه اجتناب‌ناپذیر است.

معترضان هنگ‌کنگی که از حدود دو ماه گذشته با بستن خیابان‌ها و مراکز تجاری مهم در هنگ‌کنگ دست به اعتصاب گسترده زده‌اند، خواستار تغییر قانون‌ اساسی به نفع دموکراسی و حذف محدودیت انتخابات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز