خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید مخالفان اسرائیلی از بمباران سوریه

کد خبر : ۲۳۱۵۷۴

مخالفان اسرائیلی بمباران مناطقی در نزدیکی دمشق توسط جنگنده‌های اسرائیلی را با انتخابات اسرائیل و ناکامی نتانیاهو در تشکیل دولت جایگزین به جای دولتی که هفته گذشته منحل کرد، مرتبط دانستند.

مخالفان اسرائیلی، بمباران مناطقی در سوریه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را در راستای تبلیغات انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دانستند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، مخالفان اسرائیلی بمباران مناطقی در نزدیکی دمشق توسط جنگنده‌های اسرائیلی را با انتخابات اسرائیل و ناکامی نتانیاهو در تشکیل دولت جایگزین به جای دولتی که هفته گذشته منحل کرد، مرتبط دانستند.

مخالفان اسرائیلی نتانیاهو را متهم کردند که با بمباران دمشق تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

مخالفان اسرائیلی همچنین نخست‌وزیر این رژیم را متهم کردند که تلاش می‌کند آتش جنگ را در منطقه خاورمیانه شعله‌ور کند تا موفقیت‌ خود در کسب مجدد سمت نخست‌وزیری را تضمین کند.

«یفعات قریب» نماینده کنست و عضو حزب «آنجا آینده‌ای است» به شبکه دو تلویزیون اسرائیل گفت که نتانیاهو در تشکیل ائتلاف جایگزین برای دولتی که هفته پیش منحل کرد، موفق نبود و به همین دلیل تصمیم به شعله‌ور کردن آتش جنگ در خاورمیانه برای آغاز تبلیغات انتخاباتی گرفت.

«فریج العیساوی» عضو حزب «میرتس» در کنست نیز گفت که نتانیاهو همیشه تلاش می‌کند که ناکامی‌ خود را به خارج مرتبط کند و هنگامی که از وی درباره عملکردش و گرانی پرسش می‌شود، علت آن را ایران می‌داند و هنگامی که از وی درباره ناکامی در بهبود سیستم بهداشت پرسش می‌شود، حزب‌الله را متهم می‌کند.

«موشی مزراحی» از حزب «کار» نیز درباره حمله هوایی به سوریه گفت که پیش از انتخابات همه مسائل به هم گره می‌خورد به همین دلیل امیدوارم تا زمان برگزاری انتخابات هیچ کس دچار «دیوانگی» نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز