خبرگزاری کار ایران

بمب گذاری قرآن‌ها توسط گروه تروریستی داعش

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۷۰

تیم‌های امنیتی متخصص در خنثی کردن مواد منفجره طی عملیات پاک سازی خانه‌ها و مساجد از مواد منفجره در دو شهر «السعدیه» و «جلولاء» قرآن‌هایی را ضبط کردند که توسط گروه تروریستی داعش بمب گذاری شده است.

گروه تروریستی داعش در حرکتی توهین آمیز به مقدسات اسلامی اقدام به بمب گذاری قرآن‌ها در استان «دیالی» عراق کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «صادق الحسینی» رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیالی گفت که تیم‌های امنیتی متخصص در خنثی کردن مواد منفجره طی عملیات پاک سازی خانه‌ها و مساجد از مواد منفجره در دو شهر «السعدیه» و «جلولاء» قرآن‌هایی را ضبط کردند که توسط گروه تروریستی داعش بمب گذاری شده است.

الحسینی افزود که عناصر این گروه تروریستی قرآن‌های بمب گذاری شده را نیز در مکان‌هایی که شایسته این کتاب مقدس نیست گذاشته‌اند.

وی با محکوم کردن بمب گذاری قرآن‌ها توسط داعش تاکید کرد که این اقدام که جنایت علیه مقدسات است و هدف از آن قتل نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی است تعدی خطرناک به مقدسات و نشان دهنده چهره واقعی گروه تروریستی داعش است.

الحسینی در ادامه گفت که برخی به دنبال آن هستند که جنایت‌های داعش را پنهان کرده و از انتشار اخبار این جنایت‌ها در رسانه‌ها به منظور رسیدن به اهداف خود جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز