خبرگزاری کار ایران

آمریکایی ایرانی‌تبار معاون امور بین‌الملل وزارت خزانه‌داری آمریکا شد

کد خبر : ۲۲۶۱۰۵

رامین طلوعی با تایید سنای آمریکا عهده‌دار مسئولیت سیاست مالی بین‌المللی خزانه‌داری آمریکا، هماهنگی با کشورهای گروه بیست و مسائل اقتصادی دو جانبه و داخلی خواهد بود.

سنای آمریکا انتصاب «رامین طلوعی» آمریکایی ایرانی‌تبار به سمت معاون امور مالی بین‌المللی وزارت خزانه‌داری این کشور را تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه وزارت خزانه‌داری آمریکا، رامین طلوعی با تایید سنای آمریکا عهده‌دار مسئولیت سیاست مالی بین‌المللی خزانه‌داری آمریکا، هماهنگی با کشورهای گروه بیست و مسائل اقتصادی دو جانبه و داخلی خواهد بود.

«جیکوب لو» وزیر خزانه‌داری آمریکا در این‌باره گفته است: «تجربه رامین طلوعی در عرصه بین‌المللی، در بخش خصوصی و در وزارت خزانه‌داری در تلاش‌های دولت برای تقویت احیای اقتصادی آمریکا از طریق مدیریت مسائل اقتصاد بین‌المللی نقش کلیدی خواهد داشت.»

رامین طلوعی پیش از پیوستن به وزارت خزانه‌داری آمریکا، از سال ۲۰۱۱ یکی از مدیران بین‌المللی «پیمکو» یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بین‌المللی و مسئول قسمت بازارهای در حال توسعه بود و از سال ۲۰۱۲ میلادی رییس بخش کشورهای آسیا - پاسیفیک شد.

طلوعی از سال ۲۰۰۶ میلادی همکاری با شرکت پیمکو را به عنوان یکی از مدیران کشورهای در حال توسعه شروع کرد و سال ۲۰۰۹ مسئولیت سهام بین‌المللی این شرکت نیز به وی سپرده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز