خبرگزاری کار ایران

داعش پیشنهاد صلح جبهه النصره را نپذیرفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۳۷

داعش علت رد درخواست جبهه النصره برای برقرای آتش‌بس دو طرفه را وابستگی جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن به غرب و نیز جنگ با داعش برای رضایت غربی‌ها اعلام کرده است.

گروه تروریستی داعش پیشنهاد صلح جبهه النصره را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه السفیر، مذاکرات آتش‌بس میان جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن با گروه داعش برای توقف درگیری میان دو طرف در سوریه با شکست رو‌به‌رو شد.

مخالفان سوری گفتند که جبهه النصره و گروه‌های زیر مجموعه آن از جمله گروه‌های موسوم به «جیش المهاجرین» و «الانصار» یکی از فرماندهان جیش المهاجرین در شهر «الرقه» را برای مذاکره با فرماندهان داعش درباره آتش‌بس میان دو طرف در همه جبهه‌ها و فارغ شدن برای درگیری با نیروهای ارتش سوریه، فرستادند.

مخالفان سوری افزودند که یکی از معاونان وزیر جنگ داعش به فرمانده جیش المهاجرین اطلاع داد که داعش این درخواست را نمی‌پذیرد.

مخالفان سوری تصریح کردند که داعش علت رد درخواست جبهه النصره برای برقرای آتش‌بس دو طرفه را وابستگی جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن به غرب و نیز جنگ با داعش برای رضایت غربی‌ها اعلام کرده است.

در همین حال، گروه‌های مسلح سوری در حلب نیز طرح «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه برای برقراری آتش‌بس در این شهر به منظور آغاز مذاکرات با دولت را رد کرده و آن‌ را به سود دولت سوریه دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز