خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر انگلیس:

هنوز برای جلوگیری از جنگ سرد جدید دیر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۴۹

لندن تمایلی به جنگ سرد با روسیه ندارد، اما در صورتی که مسکو به دخالت‌های خود در اوکراین ادامه دهد بر شدت تحریم‌ها علیه روسیه خواهد افزود.

نخست‌وزیر انگلیس روز گذشته - دوشنبه - اعلام کرد که این کشور تصمیم ندارد با روسیه وارد جنگ سرد شود.

به‌ گزارش ایلنا به‌نقل از رویترز، «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس گفت که لندن تمایلی به جنگ سرد با روسیه ندارد، اما در صورتی که مسکو به دخالت‌های خود در اوکراین ادامه دهد بر شدت تحریم‌ها علیه روسیه خواهد افزود.

کامرون در یک کنفرانس خبری در لندن افزود که اقدام‌های روسیه در اوکراین برای تمام اروپا ایجاد خطر کرده است اما هنوز برای جلوگیری از یک جنگ سرد جدید دیر نیست.

کامرون تصریح کرد که غرب به‌دنبال ادامه بحران فعلی در اوکراین و تنش‌ها با روسیه نیست.

کامرون در ادامه گفت که اقدام نظامی در مساله بحران اوکراین هیچ‌گاه در میان گزینه‌های مسئولان انگلیس نبوده است، اما وی آماده است تا برای جلوگیری از ادامه دخالت‌های روسیه در شرق اوکراین از تحریم‌ها علیه مسکو حمایت کند.

کامرون تاکید کرد که در دیداری که به‌زودی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه خواهد داشت، درباره بحران اوکراین رایزنی می‌کند.

قرار است کامرون و پوتین در ۱۵ و ۱۶ ماه جاری میلادی در نشست گروه ۲۰ شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز