خبرگزاری کار ایران

معترضان مکزیکی کاخ ریاست‌جمهوری را آتش زدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۴۸

شمار زیادی از معترضان خشمگین مکزیکی در اعتراض به ربوده‌شدن و مرگ ۴۳ دانش‌آموز در این کشور پس از برگزاری تظاهراتی، به سمت کاخ «انریکه پنا نیتو» حمله کرده و در چوبی این ساختمان را به آتش کشیدند.

معترضان به کشته شدن ۴۳ دانش‌آموز مکزیکی به کاخ ریاست‌جمهوری در پایتخت حمله کردند.

به گزارش ایلنا به ‌نقل از رویترز، شمار زیادی از معترضان خشمگین مکزیکی در اعتراض به ربوده‌شدن و مرگ ۴۳ دانش‌آموز در این کشور پس از برگزاری تظاهراتی، به سمت کاخ «انریکه پنا نیتو» حمله کرده و در چوبی این ساختمان را به آتش کشیدند.

معترضان با در دست داشتن مشعل‌هایی در حالی به‌سمت کاخ ریاست‌جمهوری حمله‌ور شدند که اعتراض‌ها درباره ربوده‌شدن دانش‌آموزان مکزیکی تا امروز صبح به‌صورت صلح‌آمیز برگزار شده بود.

نیروهای پلیس پس از خاموش‌ کردن آتش، با قرار دادن موانعی در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری تلاش کردند تا معترضان را از این ساختمان دور کنند.

۴۳ دانش‌آموز مدارس دولتی اخیرا در منطقه «گررو» در مکزیک از ۲۰ روز پیش ناپدید شده‌اند و نیروهای امنیتی مکزیک سه نفر از اعضای مافیای این کشور را در رابطه با ربوده‌شدن این دانش‌آموزان دستگیر کردند.

دستگیرشدگان اعتراف کردند که دانش‌آموزان را پس از ربودن، در دو کامیون زندانی کرده و آن‌ها را آتش زدند.

معترضان مکزیکی از چند هفته گذشته در راهپیمایی‌هایی صلح‌آمیز خواستار شدت عمل مقام‌های امنیتی در یافتن دانش‌آموزان ربوده‌شده بودند که برخی از این راهپیمایی‌ها به خشونت کشیده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز