خبرگزاری کار ایران

سنگاپور به ائتلاف ضد داعش پیوست

کد خبر : ۲۲۰۰۳۷

دولت سنگاپور اعلام کرد که قصد دارد از ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در جنگ علیه داعش حمایت نظامی کند اما به طور مستقیم وارد این جنگ نمی‌شود.

دولت سنگاپور اعلام کرد که به ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا پیوسته است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت سنگاپور اعلام کرد که قصد دارد از ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در جنگ علیه داعش حمایت نظامی کند اما به طور مستقیم وارد این جنگ نمی‌شود.

«نگ انگ هین» وزیر دفاع سنگاپور در سخنانی در پارلمان این کشور گفت که نیروهای مسلح سنگاپور به مراکز نظامی آمریکا و نیروهای مشترک که به مواضع داعش در سوریه و عراق حمله می‌کنند نیرو اعزام می‌کند.

نگ افزود که سنگاپور همچنین هواپیماهای «بوئینگ سی ۱۳۵آر استراتو تانکر» که در هوا اقدام به تامین سوخت می‌کنند و تیمی از کار‌شناسان تحلیل تصاویر را نیز به مراکز نظامی ائتلاف ضد داعش می‌فرستد.

وزیر دفاع سنگاپور تاکید کرد که کشورش به عراق و سوریه نیرو اعزام نمی‌کند بلکه نیروهای سنگاپوری در کشورهای همجوار این دو کشور و در کنار نیروهای ائتلاف ضد داعش فعالیت خواهند کرد.

وی اشاره‌ای به شمار نیروهای سنگاپوری که به منطقه خاورمیانه اعزام می‌شوند، نکرد.

وزیر دفاع سنگاپور در ادامه گفت که دولت این کشور نگران احتمال تشکیل شاخه داعش در جنوب شرق آسیا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز