خبرگزاری کار ایران

بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها درباره انتخابات میان‌دوره‌ای سنا؛

جمهوری‌خواهان در چند ایالت کلیدی از دموکرات‌ها پیشی گرفتند

کد خبر : ۲۱۹۸۷۶

جمهوری‌خواهان در آخرین نظرسنجی‌ها درباره انتخابات میان دوره‌ای سنای آمریکا در ایالت‌های مهم این کشور از جمله «آیوا»، «کنتاکی»، «لوئیزیانا» و «جورجیا» که برای دموکرات‌ها حیاتی محسوب می‌شود، به عنوان حزب بر‌تر انتخاب شده‌اند.

نتایج نظرسنجی‌ها درباره انتخابات میان‌دوره‌ای سنای آمریکا نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان در چند ایالت‌ کلیدی از دموکرات‌ها پیشی گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، جمهوری‌خواهان در آخرین نظرسنجی‌ها درباره انتخابات میان دوره‌ای سنای آمریکا در ایالت‌های مهم این کشور از جمله «آیوا»، «کنتاکی»، «لوئیزیانا» و «جورجیا» که برای دموکرات‌ها حیاتی محسوب می‌شود، به عنوان حزب بر‌تر انتخاب شده‌اند.

نتایج نظرسنجی سازمان «دس موآن» نشان می‌دهد که رهبر حزب جمهوری خواه آمریکا با کسب ۵۱ درصد آرا نسبت به رهبر دموکرات این کشور که ۴۴ درصد آرای نظرسنجی را به خود اختصاص داده است، در جایگاه بهتری قرار دارد.

«رند پائول» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی گفت: «گمان کنم اوضاع به نفع ما باشد و جمهوری‌خواهان بتوانند کنترل سنا را به طور کامل به دست گیرند. به نظرم مردم برای یک رهبری جدید آماده باشند.»

جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها قرار است برای تصاحب ۳۶ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنا با یکدیگر رقابت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز