خبرگزاری کار ایران

مایکل مان:

اشتون هفتم نوامبر با مسئولان وزارت خارجه کشورهای ۱ + ۵ دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۵۱

اشتون پیش از سفر به عمان برای حضور در مذاکرات کری و ظریف، در تاریخ هفتم ماه نوامبر با مقام‌های بلندپایه وزارت خارجه کشورهای عضو گروه ۱ + ۵ در وین دیدار می‌کنند. پس از آن، نمایندگان گروه ۱ + ۵ در تاریخ ۱۸ ماه نوامبر در وین با هیات ایرانی دیدار می‌کند.

«مایکل مان» سخنگوی «کا‌ترین اشتون» نماینده اتحادیه اروپا در گروه ۱ + ۵ با اشاره به دیدار قریب‌الوقوع «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران و «جان کری» همتای آمریکایی وی در عمان گفت که این مذاکرات سطح‌بالا با هدف تلاش برای دستیابی به توافقی جامع و فراگیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مان گفت که اشتون پیش از سفر به عمان برای حضور در مذاکرات کری و ظریف، در تاریخ هفتم ماه نوامبر با مقام‌های بلندپایه وزارت خارجه کشورهای عضو گروه ۱ + ۵ در وین دیدار می‌کنند.

وی افزود که پس از آن، نمایندگان گروه ۱ + ۵ در تاریخ ۱۸ ماه نوامبر در وین با هیات ایرانی دیدار می‌کند.

به گفته‌ مان، اتحادیه اروپا به نمایندگی از گروه ۱ + ۵ مسئولیت هماهنگی مذاکرات را بر عهده خواهد داشت.

وی همچنین گفت که هدف از برگزاری این مذاکرات، دستیابی به توافقی جامع با ایران تا ضرب‌الاجل ۲۴ نوامبر است که بر اساس آن می‌توان به جامعه بین‌الملل این اطمینان را داد که ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز