خبرگزاری کار ایران

دیمتری مدودف:

تحریم‌ها آسیبی جدی به روابط روسیه و آمریکا وارد کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۸۱

به طور قطع در برابر تحریم‌ها ایستادگی خواهیم کرد. هیچ‌گونه تردیدی نداریم که این تحریم‌ها پس از مدتی از بین رفته و در عمل وجود نخواهند داشت اما هیچگونه شکی نیست که این محدودیت‌ها آسیب بزرگی به روابط واشنگتن و مسکو وارد کرده است.

«دیمتری مدودف» نخست‌وزیر روسیه تاکید کرد که تحریم‌ها علیه روسیه لطمه بزرگی به روابط مسکو و واشنگتن وارد کرد و صحبت درباره تنظیم مجدد این روابط، بدون لغو این تحریم‌ها ممکن نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، نخست‌وزیر روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌بی‌سی» تاکید کرد: «به طور قطع در برابر تحریم‌ها ایستادگی خواهیم کرد. هیچ‌گونه تردیدی نداریم که این تحریم‌ها پس از مدتی از بین رفته و در عمل وجود نخواهند داشت اما هیچگونه شکی نیست که این محدودیت‌ها آسیب بزرگی به روابط واشنگتن و مسکو وارد کرده است.»

بر اساس این گزارش، روابط روسیه و غرب در رابطه با اوضاع اوکراین تیره شده است. آمریکا و اتحادیه اروپا در واکنش به پیوستن کریمه به روسیه در نتیجه همه‌پرسی ماه مارس گذشته و به دنبال رویدادهای بعدی در شرق اوکراین، تحریم‌هایی را علیه تعدادی از سیاستمداران، نمایندگان پارلمان، کارآفرینان و شرکت‌های روسیه اعمال کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز