خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در مسکو:

روحانی عصر یکشنبه وارد آستراخان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۲۰

روحانی عصر یکشنبه وارد آستراخان می‌شود و قرار است علاوه بر برنامه‌ها و دیدارهای اجلاس، دیدار دو جانبه‌ای با رییس‌جمهوری روسیه داشته باشد.

سفیر ایران در مسکو از ورود رئیس‌جمهوری کشورمان به آستراخان در عصر روز یکشنبه به منظور شرکت در اجلاس روسای جمهوری پنج کشور ساحلی دریای خزر خبر داد.

به گزارش ایلنا، «مهدی سنایی» با اشاره به حضور «حسن روحانی» در چهارمین اجلاس سران خزر گفت که رئیس‌جمهوری عصر یکشنبه وارد آستراخان می‌شود و قرار است علاوه بر برنامه‌ها و دیدارهای اجلاس، دیدار دو جانبه‌ای با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود داشته باشد. همچنین گفت‌وگوی رسانه‌ای و برخی دیدارهای دیگر در دستور کار روحانی قرار دارد.

وی در پیامی در صفحه‌ فیس بوک خود نوشت که در این اجلاس چهار سند شامل اعلامیه، بیانیه، یادداشت تفاهم در زمینه شیلات و یادداشت تفاهم در زمینه کمک‌های اضطراری در خزر به امضا خواهد رسید.

روحانی را در این سفر، علاوه بر «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه، وزرای کشور و راه و شهرسازی همراهی می‌کنند.

روحانی پس از حضور در شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و و دیدار دوجانبه با مقام‌ها و روسای کشورهای مختلف از جمله انگلیس و فرانسه، نیویورک را به مقصد آستراخان ترک خواهد کرد و عصر دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز