خبرگزاری کار ایران

مقام‌های پاریس:

با عاملان ربودن تبعه فرانسه در الجزایر مذاکره نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۱۴

در برابر تروریست‌ها که قتل و تهدید تنها روش آن‌ها است، نباید تسلیم شد؛ برای مبارزه با ترورسیم در هر جای دنیا باید مانند فرانسه مصصم بود چرا که تروریسم به آزادی‌ها و ارزش‌های اصلی ما حمله می‌کند.

«مانوئل والس» نخست‌وزیر فرانسه تاکید کرد که دولت این کشور با عاملان ربودن شهروند فرانسوی در الجزایر مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، گروه «جند الخلافه» وابسته به داعش یکشنبه گذشته «هروه گوردل» کوهنورد ۵۵ ساله فرانسوی را در منطقه «تیزی اوزو» در کوههای «تیجدا» در ۱۱۰ کیلومتری شرق الجزیره ربود.

نیروهای ارتش الجزایر در این منطقه تلاش دارند گروگان فرانسوی را پیدا کنند اما گروه «جند الخلافه» تهدید کرده است که در صورت ادامه حملات هوایی فرانسه به داعش در عراق و سوریه، تا پایان روز سه‌شنبه این گروگان را سر خواهد برید.

نخست‌وزیر فرانسه که در برلین به سر می‌برد، گفت: «در برابر تروریست‌ها که قتل و تهدید تنها روش آن‌ها است، نباید تسلیم شد. برای مبارزه با ترورسیم در هر جای دنیا باید مانند فرانسه مصصم بود چرا که تروریسم به آزادی‌ها و ارزش‌های اصلی ما حمله می‌کند.»

هروه گوردل ساکن شهر نیس فرانسه، راهنمای کوهستان است و شنبه گذشته برای سفری ۱۰ روزه وارد الجزایر شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز