خبرگزاری کار ایران

یک آمریکایی عضو داعش در سوریه کشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۲۶

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که از گزارش‌ها درباره داگلاس مک‌کین آگاه است و وزارت متبوع وی با خانواده این جوان آمریکایی در تماس است ولی وی هنوز نمی‌تواند به طور رسمی مرگ وی را تایید کند.

اعضای خانواده «داگلاس مک‌کین» جوان آمریکایی که گمان می‌رود در سوریه و در حالی که در کنار شبه‌نظامیان داعش در حال نبرد بوده کشته شده است، مرگ وی را تایید کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، اعضای خانواده داگالاس مک‌کین که بزرگ شده ایالت مینه‌سوتا و ساکن کالیفرنیا معرفی شده، گفتند که مقام‌های دولتی آنها را در جریان مرگ وی گذاشته‌اند.

اعضای خانواده مک‌کین گفته‌اند که دوشنبه گذشته مرگ داگلاس در تماسی تلفنی توسط دولت به مادرش اطلاع داده شده است.

به گزارش ان. بی. سی، پیکر داگلاس مک کین ۳۳ ساله، توسط نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه، پس از یک نبرد میان آنها و شبه نظامیان داعش پیدا شده است.

کاخ سفید اذعان دارد که تعداد کمی از شهروندان ایالات متحده این کشور را به مقصد سوریه ترک کرده‌اند تا در کنار شبه نظامیان افراط‌گرا بجنگند.

با این وجود، «جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که از گزارش‌ها درباره داگلاس مک‌کین آگاه است و وزارت متبوع وی با خانواده این جوان آمریکایی در تماس است ولی وی هنوز نمی‌تواند به طور رسمی مرگ وی را تایید کند.

گفته می شود حدود سه هزار تبعه کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و استرالیا در میان شبه‌نظامیان داعش حضور یافته‌اند و اکنون در عراق و سوریه همراه آنها می‌جنگند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز