خبرگزاری کار ایران

نماینده پارلمان عراق:

داعش ساخته آمریکا و اسرائیل است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۰۶

آمریکایی‌ها مراکز و پایگاه‌های داعش را داخل موصل بمباران نکردند بلکه در مکان‌هایی عناصر داعش را بمباران کردند که در مرز اقلیم کردستان عراق قرار دارد و این خود نشان می‌دهد که این حملات هوایی برای دفاع از منافع آمریکا در اربیل صورت گرفته است.

یک نماینده پارلمان عراق گروه تروریستی داعش را ساخته آمریکا و اسرائیل دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «محمد الصهیود» عضو فراکسیون «دولت قانون» در پارلمان عراق گفت که داعش ساخته‌ای آمریکایی - صهیونیستی است و این گروه برای تجزیه عراق به کشورهای کوچک در چارچوب طرحی اسرائیلی در این کشور حضور دارند.

الصهیود افزود که کنترل شهر «سنجار» توسط عناصر داعش و تمایل آن‌ها به ورود به اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق منجر به نقض توافق‌نامه داعش و آمریکا شد.

این نماینده عراقی تاکید کرد که آمریکایی‌ها مراکز و پایگاه‌های داعش داخل موصل را بمباران نکردند بلکه در مکان‌هایی عناصر داعش را بمباران کردند که در مرز اقلیم کردستان عراق قرار دارد و این خود نشان می‌دهد که این حملات هوایی برای دفاع از منافع آمریکا در اربیل صورت گرفته است.

الصهیود در ادامه گفت که هدف داعش نه اربیل یا عراق، بلکه همه منطقه است و اگر آمریکا ادعا می‌کند با عناصر داعش دشمن است، باید از زمان آغاز مبارزه با تروریسم از عراق حمایت می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز