خبرگزاری کار ایران

پادشاه عربستان:

آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد جنایت جنگی علیه بشریت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۵۴

تجاوز اسرائیل به نوار غزه در برابر چشمان جامعه جهانی و تمام نهاد‌ها و سازمان‌های آن از جمله سازمان‌های حقوق بشر صورت می‌گیرد.

«ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنایت‌های این رژیم در این منطقه را جنایت جنگی علیه بشریت دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، ملک عبدالله تاکید کرد که امروز همه شاهد ریختن خون فلسطینی‌ها به شکل کشتارهایی جمعی است که هیچ کس از آن مستثنی نیست.

وی آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد را جنایت جنگی ضد بشری دانست.

پادشاه عربستان از سکوت جامعه جهانی در برابر تجاوز اسرائیل به نوار غزه به شدت انتقاد کرد و گفت که این تجاوز در برابر چشمان جامعه جهانی و تمام نهاد‌ها و سازمان‌های آن از جمله سازمان‌های حقوق بشر صورت می‌گیرد.

ملک عبدالله تاکید کرد که جامعه جهانی در برابر آنچه در منطقه خاورمیانه رخ می‌دهد سکوت کرده و فقط ناظر حوادثدر این منطقه است.

وی تصریح کرد که سکوت جامعه جهانی در برابر حوادثخاورمیانه هیچ توجیهی ندارد و باعثپیدا شدن نسلی می‌شود که به جز خشونت به هیچ چیز دیگر باور ندارد و این نسل صلح و آرامش را نمی‌پذیرد.

پادشاه عربستان از رهبران کشورهای اسلامی خواست که در برابر کسانی که چهره اسلام را تخریب می‌کنند بایستند.

وی همچنین گفت که جامعه جهانی اهمیتی به پیشنهاد عربستان برای ایجاد یک مرکز برای مبارزه با تروریسم نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز