خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

حملات علیه نوار غزه تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۳۰

رئیس رژیم صهیونیستی نیز به «سی‌ان‌ان» گفت که عملیات زمینی ممکن است «خیلی زود» انجام شود. ارتش تا ۴۰ هزار نیروی ذخیره را فراخوانده است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از نشستی با مقام‌های دفاعی این رژیم٬ تاکید کرد که «حملات علیه حماس تشدید خواهد شد».

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی٬ نتانیاهو مدعی شد که مبارزان فلسطینی «بهای سنگینی» برای پرتاب راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی خواهند پرداخت.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که حماس طی روز چهارشنبه ۷۲ راکت به سمت شهرهای سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است که پس از حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه طی سه‌شنبه شب تا صبح چهارشنبه٬ صورت گرفت.

گزارش می‌شود که حدود ۷۶ فلسطینی در حملات اخیر شهید شده‌اند.

اسرائیل اعلام کرده است که مبارزان فلسطینی و تاسیسات آنها را هدف گرفته است.

مقام‌های پزشکی غزه می‌گویند که نیمی از شهدا٬ غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان هستند.

حماس اعلام کرد که تمام سرزمین‌های اشغالی هدف راکت‌های این گروه خواهد بود و اسرائیل را به نقض آتش‌بسی که با میانجی‌گیری مصر به دست آمده بود٬ متهم کرد. این آتش‌بس به تبادل آتش میان دو طرف در سال ۲۰۱۲ میلادی پایان داد.

در همین حال٬ «شیمون پرز» رئیس رژیم صهیونیستی به «سی‌ان‌ان» گفت که عملیات زمینی ممکن است «خیلی زود» انجام شود. ارتش اسرائیل تا ۴۰ هزار نیروی ذخیره را فراخوانده است.

ارتش اسرائیل گزارش کرده که نیروهای این رژیم به ۵۵۰ مکان در غزه که به حماس تعلق داشتند، حمله کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز