خبرگزاری کار ایران

بمب‌افکن‌های ارتش عراق مواضع داعش در موصل را بمباران کردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۹۲

بمب‌افکن‌های ارتش عراق شب گذشته کاروانی متشکل از ۲۰۰ خودروی داعش که در مسیر بغداد بودند را به شدت بمباران کردند که در جریان آن تعداد زیادی از عناصر این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند.

برخی منابع عراقی اعلام کردند که بمب‌افکن‌های ارتش مواضع و مراکز گروه تروریستی داعش در شهر موصل را به شدت بمباران کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، این منابع گفتند که بمب‌افکن‌های ارتش عراق شب گذشته کاروانی متشکل از ۲۰۰ خودروی داعش که در مسیر بغداد بودند را به شدت بمباران کردند که در جریان آن تعداد زیادی از عناصر این گروه تروریستی کشته و زخمی شدند.

این حمله هوایی در منطقه «هرامات» در غرب موصل به وقوع پیوست.

این منابع افزودند که بمب‌افکن‌های ارتش عراق مواضع گروه داعش در منطقه «الغابات» در نزدیکی موصل را نیز به شدت بمباران کردند.

برخی منابع نیز گفتند که حمله هوایی ارتش عراق به مواضع داعش توسط بمب‌افکن‌های روسی از نوع «اس یو - ۲۵» که بغداد اخیرا از مسکو خریداری کرده است، صورت گرفت.

«الکساندر لوکاشویچ» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز گذشته - سه شنبه - خبر فروش این نوع هواپیما‌ها به عراق را اعلام کرده بود.

در همین حال، یک منبع در پلیس استان «الانبار» گفت که در حمله نیروهای امنیتی به عناصر داعش در شمال شهر «الفلوجه» ۱۸ نفر از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز