خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر روسیه:

از آمریکا به سازمان تجارت جهانی شکایت کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۵۶

مدودف که در چهارمین کنفرانس بین‌المللی حقوقی در سن پترزبورگ صحبت می‌کرد، گفت که روسیه در شکایت خود به سازمان تجارت جهانی تاکید کرده که آمریکا به تعهدات تجاری خود پایبند نبوده است.

«دیمتری مدودف» نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد که کشورش در ارتباط با تحریم‌های آمریکا علیه مسکو به سازمان تجارت جهانی شکایت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، مدودف که در چهارمین کنفرانس بین‌المللی حقوقی در سن پترزبورگ صحبت می‌کرد، گفت که روسیه در شکایت خود به سازمان تجارت جهانی تاکید کرده که آمریکا به تعهدات تجاری خود پایبند نبوده است.

بر اساس این گزارش، تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو طی سه مرحله و در ماه‌های می و آوریل به دنبال الحاق کریمه به روسیه اعمال شد. در چارچوب این تحریم‌ها، محدودیت‌هایی نیز علیه ۱۷ شرکت از جمله چند بانک روسی اعمال شد.

مدودف افزود که این تحریم‌ها که ذخایر و منافع کشوری دیگر را به مخاطره انداخته است، قوانین سازمان تجارت جهانی را نقض کرده است و با توجه به این مساله، اعضای این سازمان این حق دارند که از «ساز و کارحمایت» استفاده کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که با توجه به نفوذ گسترده آمریکا در سازمان تجارت جهانی، احتمال این‌که شکایت روسیه به نتیجه برسد، بسیار اندک خواهد بود.

روسیه در سال ۲۰۱۲ میلادی به سازمان تجارت جهانی پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز