خبرگزاری کار ایران

تهدید مخالفان بحرینی به تحریم انتخابات پارلمانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۱۹

انتخابات باید منجر به تشکیل دولت منتخبی شود که نماینده اراده مردم باشد؛ انتخابات پارلمانی باید به ایجاد دستگاه قضایی مستقل منجر شود و امنیت را برای همه به ارمغان بیاورد.

مخالفان بحرینی تهدید کردند در صورتی که انتخابات پارلمانی نشان‌‌دهنده اراده ملت نباشد، این انتخابات را تحریم می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مخالفان بحرینی پس از برگزاری نشستی در مقر جمعیت «وفاق ملی» اعلام کردند که احزاب ملی مخالف در صورتی که راه حل سیاسی فراگیر در این کشور وجود نداشته باشد، انتخابات پارلمانی آینده را تحریم می‌کنند.

در این بیانیه آمده است که انتخابات باید منجر به تشکیل دولت منتخبی شود که نماینده اراده مردم باشد.

در بیانیه مخالفان بحرینی همچنین آمده است که انتخابات پارلمانی باید به ایجاد دشتگاه قضائیه مستقل منجر شده و امنیت را برای همه به ارمغان بیاورد.

مخالفان بحرینی همچنین از جامعه جهانی خواستند که به آن‌ها در رسیدن به دموکراسی کمک کند.

در ادامه بیانیه مخالفان تاکید شده است که تن ندادن دولت به مذاکرات جدی و نپذیرفتن توافق بر سر حل بحران، کشور را در برابر آینده مبهمی قرار می‌دهد و پیش روی مخالفان فقط یک گزینه باقی می‌گذارد و آن هم ادامه جنبش مرمی مسالمت‌آمیز با استفاده از همه ابزارهای مشروع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز