خبرگزاری کار ایران

به‌رغم اعلام حکومت نظامی؛

معترضان تایلندی به تظاهرات ادامه می‌دهند

کد خبر : ۱۶۹۹۳۲

رهبر معترضان تایلندی در جمع هوادارانش گفت: «ما‌ فردا باز همین‌جا خواهیم بود؛ باید ماموریت خود را طبق برنامه ادامه دهیم تا نخست‌وزیری مردمی و دولتی مردمی سرکار بیاید.»

یک روز پس از اعلام حکومت نظامی توسط ارتش تایلند، رهبر مخالفان از تصمیم برای ادامه تظاهرات ضددولتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ از زمان عزل «یینگلاک شیناواترا» از سمت نخست‌وزیری که به حکم دیوان قانون اساسی تایلند صورت گرفت، این کشور بیش از پیش در بحران سیاسی فرو رفته است.

«سوتپ تاگسوبان» رهبر مخالفان می گوید که تصمیم دارند به این اعتراض ها ادامه دهند.

تاگسوبان در میان هوادارانش گفت: «ما‌ فردا باز همین‌جا خواهیم بود؛ باید ماموریت خود را طبق برنامه ادامه دهیم تا نخست‌وزیری مردمی و دولتی مردمی سرکار بیاید.»

معترضان تایلندی خواهان انتخاب نخست‌وزیری بی‌طرف هستند تا به بازبینی اصلاحات انجام شده در قانون انتخابات بپردازد. این اصلاحات با هدف پایان نفوذ تاکسین شیناواترا، نخست‌وزیر سابق و برادر نخست‌وزیر برکنار شده، انجام شده بود.

ارتش تایلند که در سال ۲۰۰۶ سابقه کودتا را نیز دارد، در پی اعلام حکومت نظامی، هدف خود از این اقدام را برقراری امنیت عنوان کرد و اطمینان داد به دنبال کودتا نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز