خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

روسیه به دنبال بی‌ثباتی سیاسی در اوکراین نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۸۴

لاوروف با تاکید بر این‌که روسیه به دنبال مداخله در امور داخلی اوکراین نیست، گفت که چنانچه مقام‌های کی‌یف به همراه آمریکا و اتحادیه اروپا مدعی دستگیری ماموران روسیه در اوکراین هستند، باید شواهد خود را ارائه کنند.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو به دنبال بی‌ثباتی در وضعیت سیاسی اوکراین نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، لاوروف با تاکید بر این‌که روسیه به دنبال مداخله در امور داخلی اوکراین نیست، گفت که چنانچه مقام‌های کی‌یف به همراه آمریکا و اتحادیه اروپا مدعی دستگیری ماموران روسیه در اوکراین هستند، باید شواهد خود را ارائه کنند.

لاوروف که در کنفرانسی خبری صحبت می‌کرد، افزود که افرادی که از کودتا در اوکراین حمایت کردند، باید در این رابطه پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: «شهروندان اوکراین باید از حقوق برابر برخوردار باشند، نباید شهروندان درجه دو وجود داشته باشند که از توهین و سرکوب توسط نئونازی‌ها رنج ببرند.»

لاوروف ادامه داد که روسیه خواستار اوکراینی یکپارچه و متحد است که تمام شهروندان آن به طور مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی کنند و فرصت تعامل عادی با همسایگان خود را داشته باشند.

وی تاکید کرد که دستیابی به این هدف تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در اوکراین اصلاحات قانونی صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز