خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

کفه ترازوی جنگ به نفع دولت سوریه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۷۷

رئیس جمهوری سوریه افزود که دولت سوریه تلاش می‌کند امنیت و ثبات را به مناطق اصلی که مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفته، بازگرداند و پس از آن به لانه‌های باندهای خفته حمله کند.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه تاکید کرد که جنگ در سوریه به نفع نظام حاکم بر این کشور در جریان است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد در دیدار با اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده علوم دانشگاه دمشق گفت که بحران سوریه چه به لحاظ نظامی و دستاوردهای روزافزون ارتش و نیروهای مسلح در مبارزه با تروریسم و چه به لحاظ اجتماعی و آشتی ملی و بالا رفتن آگاهی مردم درباره واقعیت اهدافی که کشور در معرض آن قرار گرفته، شاهد نقطه عطفی است.

رئیس‌جمهوری سوریه افزود که دولت سوریه تلاش می‌کند امنیت و ثبات را به مناطق اصلی که مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفته، بازگرداند و پس از آن به لانه‌های باندهای مخفی حمله کند.

اسد تصریح کرد که سوریه نه فقط به علت جایگاه ژئواستراتژیک مهم بلکه به علت نقش تاریخی محوری در منطقه و تاثیر چشمگیر آن بر افکار عمومی عرب‏، هدف قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت که بحران سوریه تلاش برای دیکته کردن تصمیم‌ها و تضعیف آن به منظور تغییر سیاست‌هایش است که منافع ملت سوریه را تامین می‌کند و با منابع آمریکا و غرب در منطقه همسو نیست و همین پیدایش عامل اسرائیل را تفسیر می‌کند؛ رژیمی که نقش اساسی در حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه دارد.

رئیس‌جمهوری سوریه جنگ روانی و تلاش برای از بین بردن یا تغییر هویت را از خطرناک‌ترین شکل‌های هجمه استعماری دانست که سوریه در معرض آن قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز