خبرگزاری کار ایران

شهرک‌نشینان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند

کد خبر : ۱۵۰۱۶۴

خاخام افراط‌گرای صهیونیست پیشاپیش این افراد وارد صحن‌های مسجد الاقصی شد و به ارائه توضیحات لازم درباره این مکان بر اساس روایت تلمودی و تشریح اسطوره معبد کذایی پرداخت.

تعدادی از شهرک‌نشینان تندروی صهیونیست صبح امروز - یکشنبه - با همراهی و حمایت عناصر پلیس رژیم صهیونیستی وارد صحن‌های مسجد مبارک الاقصی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع قدس اشغالی اعلام کردند که «یهودا گلیک» خاخام افراط‌گرای صهیونیست پیشاپیش این افراد وارد صحن‌های مسجد الاقصی شد و به ارائه توضیحات لازم درباره این مکان بر اساس روایت تلمودی و تشریح اسطوره معبد کذایی پرداخت.

در همین حال، تعدادی از نمازگزاران، طلاب مدارس دینی و طلاب حلقات بحثعلمی در داخل مسجد مبارک الاقصی حضور دارند و تدابیر امنیتی شدیدی توسط پلیس صهیونیستی بر روند ورود طلاب علوم دینی به داخل مسجد الاقصی وضع شده است.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس از تصمیم خود برای بستن تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی منتهی به این شهر به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری راهپیمایی میلیونی جمعیت‌های دینی تندرو یهودی موسوم به «حریدیم» خبر داد. این راهپیمایی در اعتراض به قانون خدمت اجباری سربازی برگزار می‌شود که طلاب مدارس دینی حریدیم را نیز شامل می‌شود.

پلیس همچنین اعلام کرده است که انتظار می‌رود صد‌ها هزار نفر از عناصر این جمعیت‌های تندرو در این راهپیمایی شرکت کنند و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی و عناصر پلیس به همراه نیروهای گارد مرزی مسئولیت تامین امنیت را بر عهده خواهند داشت.

از طرف دیگر، تظاهرات دیگری نیز چندین ساعت قبل از ظهر امروز توسط جنبش شهرک‌های صهیونیستی در اعتراض به جنبش ممانعت از احداثواحدهای مسکونی جدید در شهرک‌های صهیونیست‌نشین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز