خبرگزاری کار ایران

برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی؛

اتحادیه عرب نشست اضطراری برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۲۴

بنا بر درخواست کشور فلسطین و حمایت مصر و با توجه به اوضاع خطرناک شهر قدس و خطراتی که مسجد الاقصی با آن رو‌به‌رو است، شورای امور فلسطین و سرزمین‌های اشغالی اتحادیه عرب، امروز - چهارشنبه - نشستی اضطراری برگزار می‌کند.

اتحادیه عرب نشستی اضطراری درباره اقدامات کشورهای عربی برای رویارویی با «حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی» برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری وفا، «محمد صبیح» معاون دبیر کل اتحادیه عرب گفت که بنا بر درخواست کشور فلسطین و حمایت مصر و با توجه به اوضاع خطرناک شهر قدس و خطراتی که مسجد الاقصی با آن رو‌به‌رو است، شورای امور فلسطین و سرزمین‌های اشغالی اتحادیه عرب، امروز - چهارشنبه - نشستی اضطراری برگزار می‌کند.

این نشست در سطح نمایندگان دائمی کشورهای عربی به ریاست لیبی و پس از حمله نیروهای امنیتی، مسئولان سیاسی و یهودیان متعصب به مسجد الاقصی و تعدی به نمازگزاران و فلسطینیان داخل آن برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، صبح روز گذشته نیروهای امنیتی اسرائیلی به مسجد الاقصی حمله کرده و به سمت جوانان فلسطینی‌ حاضر در این مسجد گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور شلیک کرده و تعدادی از این جوانان را نیز بازداشت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز