خبرگزاری کار ایران

تهدیدهای پوشالی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۶۸

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- با تکرار برخی تهدیدهای پوشالی گفت که حمله ایران به اسرائیل «با پاسخ مواجه خواهد شد».

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- با تکرار برخی تهدیدهای پوشالی گفت که حمله ایران به اسرائیل «با پاسخ مواجه خواهد شد».

هالوی در هنگام سخنرانی در جمع سربازان پایگاه هوایی نواتیم که در این حمله مورد اصابت قرار گرفت، گفت: «ایران می‌خواست به توانایی‌های استراتژیک اسرائیل آسیب برساند، این چیزی است که در گذشته رخ نداده است».

وی گفت که ما در عملیات «سپر آهنین» آماده بودیم.

هالوی با بیان اینکه اسرائیل از روز دوشنبه گذشته اطلاعات حمله ایران را در اختیار دارد، مدعی شد که اسرائیل «بسیار قوی است و می‌داند که چگونه به تنهایی با آن مقابله کند».

«دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل نیز پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را در جریان یک جلسه توجیهی رسانه‌ای مورد تاکید قرار داد.

هاگاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر پاسخ احتمالی اسرائیل گفت که ارتش این رژیم برای دفاع از خود، باید «تمام آنچه لازم است» انجام دهد.

وی افزود: "«ما این کار را در زمانی که خود انتخاب کنیم، انجام خواهیم داد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز