خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله‌:

اسرائیل در منطقه شکست خواهد خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۹۶

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین،‌ «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی کرد.

وی کرد: «ما در روز قدس تعهدمان به مقاومت را اعلام می‌کنیم.»

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی گفت: «شهدای حمله اخیر دارای ارزش تاریخی زیادی برای ما هستند.»

وی افزود: «شهادت این عزیزان به ویژه سردار زاهدی برای ما بسیار سنگین است زیرا سال های طولانی نقش مهمی در حمایت از مقاومت لبنان داشتند».

وی افزود: «اعلام روز قدس از سوی امام خمینی (ره) مسئولیت‌هایی را در تمام سطوح در داخل و خارج کشور به عهده همه گذاشت.»

دبیرکل حزب الله لبنان افزود که جمهوری اسلامی ایران با شهدایش بهای مواضعش را در حمایت از ملت فلسطین پرداخت.

سیدحسن نصرالله افزود که رابطه با ایران که حامی استرداد اراضی و حاکمیت فلسطین است، رابطه وفاداری است.

وی گفت که عملیات طوفان الاقصی نقطه عطف تاریخی در منطقه ما است.

سیدحسن نصرالله عنوان کرد که جنگ غزه جنگ کسانی است که عقل خود را از دست داده اند و جنگ قصابان و جنایتکاران است. نتانیاهو، گالانت و بقیه مسئولین رژیم صهیونیستی بی عقل هستند.

سید حسن نصرالله افزود: «آمریکایی‌ها به‌شدت تمایل دارند که با ایران مذاکره مستقیم کنند اما ایران تا این لحظه مذاکره مستقیم را نپذیرفته است. ایران بر سر پرونده‌های منطقه‌ای با آمریکا مذاکره نمی‌کند. ایران بهترین فرماندهان خود را فدا می‌کند و متحمل تحریم و فشار شده است. برخی درباره وجود سناریو میان آمریکا و ایران صحبت می کنند، این دیوانگی و کینه است.»

سید حسن نصرالله ادامه داد: «برخی نمی‌توانند این مساله را بپذیرند که اسرائیل در منطقه شکست خواهد خورد و توان درک این مساله را ندارد. بی شک نبرد طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی در منطقه است و پس از آن برای دشمن و دوست و تمام منطقه همانند ما قبل آن نخواهد بود. ما در مقابل رویدادی قرار داریم که باعث شد اسرائیل در دایره خطر قرار بگیرد و سستی آن آشکار شود.»

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز