خبرگزاری کار ایران

رویترز مدعی شد:

ایران پیش از تیراندازی در سالن کنسرت مسکو درباره وقوع حمله به روسیه هشدار داده بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۱۱

منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که ایران پیش از وقوع کشتار در سالن کنسرت نزدیک مسکو در ماه گذشته میلادی درباره احتمال وقوع یک «عملیات تروریستی» بزرگ در خاک در روسیه به این کشور هشدار داده بود.

به گزارش ایلنا، منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که ایران پیش از وقوع کشتار در سالن کنسرت نزدیک مسکو در ماه گذشته میلادی درباره احتمال وقوع یک «عملیات تروریستی» بزرگ در خاک در روسیه به این کشور هشدار داده بود.

در مرگبارترین حمله در داخل روسیه در ۲۰ سال گذشته، افراد مسلح روز ۲۲ مارس با سلاح‌های خودکار به یک کنسرت در شهر کروکوس حمله و در آنجا با تیراندازی به سمت جمعیت دست‌کم ۱۴۴ نفر را به قتل رساندند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله برعهده گرفته است. 

خبرگزاری رویترز گزارش داده که ایران پیش‌تر در خصوص انجام چنین عملیاتی به مسکو هشدار داده بود.

یکی از منابع که نخواست نامش فاش شود در این خصوص گفت: «ایران چند روز قبل از حمله در روسیه، اطلاعاتی را با مسکو در مورد یک حمله تروریستی بزرگ احتمالی در داخل روسیه به اشتراک گذاشت که در جریان بازجویی از دستگیرشدگان مرتبط با بمب‌گذاری‌های مرگبار در ایران به دست آمده بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز