خبرگزاری کار ایران

تحریم‌های آمریکا علیه «۳ شبکه تأمین‌کننده تجهیزات موشکی، دفاعی و هسته‌ای» برای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۲۴

وزارت خزانه‌داری آمریکا با طرح برخی ادعاها، از اعمال تحریم علیه «سه شبکه تأمین‌کننده تجهیزات موشکی، دفاعی و هسته‌ای» برای ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با طرح برخی ادعاها، از اعمال تحریم علیه «سه شبکه تأمین‌کننده تجهیزات موشکی، دفاعی و هسته‌ای» برای ایران خبر داد.

این وزارتخانه مدعی شده است که سه شبکه تحریم‌شده که در روسیه، ترکیه، عمان و آلمان مستقر هستند، در تأمین اقلامی مانند فیبر کربن، پلیمر اپوکسی و دیگر تجهیزات مورد استفاده در صنعت ساخت موشک و برنامه هسته‌ای برای «سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و شرکت «تکنولوژی سانتریفیوژ ایران» مشارکت داشته‌اند. 

«برایان نلسون» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی با تکرار برخی ادعاها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که این کشور  با تامین تجهیزات موشکی و دفاعی، باعث تشدید درگیری‌ها در منطقه می‌شود. 

وی افزود که ایالات متحده به استفاده از ابزارهای خود برای مختل کردن این شبکه‌ها و پاسخگویی کشورهایی که به گسترش پهپادها و موشک‌های ایران کمک می‌کنند، ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • یک ایرانی

    ما به کوری چشم آمریکائیها قلّه های اقتصادی ،تجاری و فرهنگی و نظامی جهان را فتح خواهیم کرد و هیچ چیز و هیچ قدرتی جلودار ما نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز