خبرگزاری کار ایران

درخواست رهبر اکثریت سنا برای برگزاری انتخابات جدید در سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۷۷۷

رهبر اکثریت سنا، در سخنانی درباره جنگ اسرائیل و حماس در صحن سنا، از دولت اسرائیل انتقاد کرده و خواستار برگزاری انتخابات جدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «چاک شومر» رهبر اکثریت سنا، در سخنانی درباره جنگ اسرائیل و حماس در صحن سنا، از دولت اسرائیل انتقاد کرده و خواستار برگزاری انتخابات جدید شد.

وی با اشاره به رویکردهای دولت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «به عنوان فردی که تمام عمر حامی اسرائیل بوده‌ام، برای من روشن شده است که ائتلاف نتانیاهو دیگر پس از هفتم اکتبر با نیازهای اسرائیل سازگار نیست».

شومر گفت که به «شجاعت فوق‌العاده بنیامین نتانیاهو برای اسرائیل در میدان نبرد در جوانی» احترام می‌گذارد و معتقد است «بالاترین اولویت وی امنیت اسرائیل است».

وی ادامه داد: «با این حال، همچنین معتقدم که نتانیاهو با اولویت دادن به بقای سیاسی خود بر منافع اسرائیل، راه خود را گم کرده است».

شومر در سخنرانی خود گفت که اسرائیلی‌ها باید بررسی کنند که آیا باید رویه خود را در مورد چگونگی جنگ اسرائیل با حماس تغییر دهند یا خیر و پیشنهاد کرد که راهکار آن، برگزاری انتخابات جدید است. 

وی افزود: «معتقدم که انتخابات جدید در زمانی که بسیاری از اسرائیلی‌ها اعتماد خود را به چشم‌انداز و رویکردهای دولت خود از دست داده‌اند، تنها گزینه‌ای است که می‌تواند راه را برای یک فرآیند تصمیم‌گیری سالم  درباره آینده اسرائیل باز کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز