خبرگزاری کار ایران

آماده‌سازی ذهنی در سوئد برای مقابله با روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۳۸

رسانه‌های فرانسه گزارش از نحوه آماده‌سازی شهروندان سوئد برای مقابله با روسیه منتشر کرد.

به گزرش ایلنا، روزنامه ساد کوئست فرانسه گزارشی از نحوه آماده‌سازی شهروندان سوئد برای مقابله با روسیه منتشر کرد.

«میکائیل بودن»، فرمانده عالی نیروهای مسلح سوئد ژانویه گذشه اعلام کرد که مردم این کشور باید از نظر ذهنی برای جنگ آماده شوند. این موضوع مردم را نگران کرد و آنها را درست چند روز پس از عضویت کشورشان در ناتو نسبت به میزان آمادگی خود در برابر حمله روسیه مردد کرد.

این روزنامه به نقل از «هری سیپ»، کارشناس بازنشسته نظامی نوشت: «این اظهارات ضروری بود. وضعیت را در زمان شیوع بیماری پاندمی کرونا به یاد داشته باشید».

طبق این گزارش، سوئد به دلیل ترس از جنگ احتمالی با روسیه روند آماده سازی مردم خود را برای دفاع کامل آغاز کرده است و کارشناسان از مردم می خواهند که برای مدت ۳ ماه مواد غذایی را ذخیره کنند.

 «پتری گورنیکا»، رئیس اداره مدیریت بحران سوئد نیز در اظهار نظری توضیح داد: «مفهوم دفاع کامل این است که مردم را برای بقای مستقل در بحران ها آماده کند».

این اداره قصد دارد در پایان سال ۲۰۲۴ دفترچه هایی حاوی قوانین رفتاری را در صورت بروز تحولات بدبینانه به همه خانه ها ارسال کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز