خبرگزاری کار ایران

مقام ارشد صهیونیست:

مواضع گانتز در سفر به آمریکا، بازتاب‌دهنده رویکرد اسرائیل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۲۶

یک مقام دولت رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر عضو کابینه جنگی این رژیم به آمریکا، گفت که مواضع وی در جریان این سفر، بازتاب‌دهنده رویکرد دولت اسرائیل نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، یک مقام دولت رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر «بنی گانتز» عضو کابینه جنگی این رژیم به آمریکا، گفت که مواضع وی در جریان این سفر، بازتاب‌دهنده رویکرد دولت اسرائیل نیست.

گانتز برای یک سفر سه روزه به واشنگتن سفر کرده و قرار است با «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهوری و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا دیدار کند.

این مقام صهیونیست افزود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم به طور پیوسته با «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در تماس است. وی با بیان این‌که نتانیاهو و بایدن از زمان حملات هفتم اکتبر ده‌ها بار با هم صحبت کرده‌اند، گفت که این امر نشان‌ می‌دهد که مداخله گانتز غیرضروری است.

این مقام رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، همچنین گفت که اسرائیل جزئیات مربوط به مذاکرات درباره گروگان‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد. 

از زمان شروع جنگ علیه غزه، حزب «وحدت ملی» گانتز در نظرسنجی ها صعود کرده است، در حالی که حزب «لیکود» به رهبری نتانیاهو با کاهش محبوبیت رو‌به‌رو بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز