خبرگزاری کار ایران

اخضر ابراهیمی:

مذاکرات دولت و مخالفان سوریه احتمالا شکست می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۰۵

مذاکرات میان مخالفان و دولت سوریه در ژنو تا کنون هیچ گونه پیشرفتی نداشته و میان طرف های سوری نیز هیچ گونه نزدیکی به وجود نیامده است. دیدار ابراهیمی با گاتیلوف و شرمن بی‌نیتجه بوده است.

«اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که مذاکرات صلح میان دولت و مخالفان سوری در ژنو احتمالا شکست می‌خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ابراهیمی پس از دیدار با «گنادی گاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه و «ویندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا در ژنو در کنفرانسی خبری گفت که آمریکا و روسیه بر حمایت خود از مذاکرات ژنو تاکید کردند.

وی تاکید کرد که مذاکرات ژنو میان مخالفان و دولت سوریه تا کنون هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.

ابراهیمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه آیا مذاکرات میان دولت و مخالفان سوریه به طور کامل شکست خورده است گفت که سایه شکست همیشه بر سر این مذاکرات وجود دارد.

وی تصریح کرد که میان هیئت‌های مذاکره کننده دولت و مخالفان سوری نیز هیچ گونه نزدیکی به وجود نیامده است.

در همین حال، «بدر جاموس» عضو هیئت مذاکره کننده مخالفان بدون اشاره به جزئیات گفت که دیدار ابراهیمی با گاتیلوف و شرمن بی‌نیتجه بوده است.

در تحولی دیگر سازمان ملل نیز اعلام کرد که مذاکرات ابراهیمی با هیئت‌های سوری در ژنو امروز - جمعه - ادامه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز