خبرگزاری کار ایران

هریس و گانتز روز دوشنبه دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۰۱۶

دو مقام کاخ سفید که نخواستند نامشان فاش شود، اعلام کردند که معاون رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه با عضو کابینه جنگ اسرائیل در واشنگتن دیدار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن‌پست، دو مقام کاخ سفید که نخواستند نامشان فاش شود، اعلام کردند که «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه با «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ اسرائیل در واشنگتن دیدار خواهد کرد. 

یکی از مقام‌های کاخ سفید گفت که این دیدار بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر دولت آمریکا برای دیدار با تعدادی از مقام‌های اسرائیلی و برنامه‌ریزی برای «روز پس از جنگ» است.

وی افزود: «هریس همچنین بر نیاز به افزایش چشمگیر جریان کمک‌های بشردوستانه به غزه تاکید کرده و اعلام می‌کند که ایالات متحده آماده است تا تلاش‌های خود را برای دریافت کمک‌ها، از جمله از طریق پرتاب‌های هوایی که از روز شنبه آغاز شد، افزایش دهد».

این مقام گفت که هریس به گانتز در مورد تلفات غیرنظامیان فشار خواهد آورد و تکرار خواهد کرد که این آمار باید کاهش یابد.

وی افزود که معاون رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین «نگرانی خود را در مورد امنیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در رفح ابراز خواهد کرد».

به گفته این مقام کاخ سفید، علاوه بر هریس، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز به طور جداگانه با گانتز دیدار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز