خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:

اسرائیل همواره با به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین مخالف خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۹۵

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دستورالعملی را علیه آنچه «دیکته‌های بین المللی» در خصوص تشکیل یک کشور فلسطینی خوانده است، به فرستادگان این رژیم خارج از سرزمین‌های اشغالی ارسال کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «اسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دستورالعملی را علیه آنچه «دیکته‌های بین المللی» در خصوص تشکیل یک کشور فلسطینی خوانده است، به فرستادگان این رژیم خارج از سرزمین‌های اشغالی ارسال کرد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که کشورهای سراسر جهان اصرار دارند که فلسطینی‌ها برای حل دائمی مناقشه باید دارای یک کشور باشند. برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که شماری از دولت‌ها در حال بررسی به رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند که اسرائیل با آن مخالفت می‌کند.

در این دستورالعمل که با تصویب ۹۹ نماینده از ۱۲۰ نماینده پارلمان اسرائیل به تصویب رسیده است، آمده است: «اسرائیل دیکته‌های بینالمللی در مورد حل و فصل دائمی مسأله فلسطینی‌ها را کاملا رد می‌کند».

این بیانیه می‌افزاید: «اسرائیل به مخالفت خود با به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین ادامه خواهد داد».

بسیاری از مقام‌های صهیونیست، از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، همواره مدعی شده‌اند که هرگز اجازه تشکیل کشور مستقل فلسطین را نخواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز