خبرگزاری کار ایران

نیکی هیلی:

یک زن رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۶۱

نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که یک زن رئیس‌جمهور این کشور خواهد شد.

‌به گزارش ایلنا به نقل از ای بی سی نیوز، «نیکی هیلی»، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که یک زن رئیس‌جمهور این کشور خواهد شد. 

هیلی گفت: «ایالات متحده یک رئیس‌جمهور زن خواهد داشت؛ یا من یا کامالا هریس، معاون ‌جو بایدن‌ که البته من به او این اجازه را نخواهم داد».  

هیلی در پاسخ به این پرسش که آیا او همچنان بر تعهد خود مبنی بر حمایت از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در صورت پیروزی در رقابت برای نامزدی جمهوری‌خواهان پایبند است، گفت: «من به این دلیل با او رقابت می‌کنم که او را فرد مناسبی در زمان مناسب نمی‌بینم». 

وی گفت که اعتقادی به لزوم ریاست جمهوری ترامپ ندارد.   

هیلی تاکید کرد: «اینکه از چه کسی حمایت خواهم کرد در واقع آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنم. تنها چیزی که اکنون در ذهن من می‌گذرد این است که چگونه برنده می‌شویم و چگونه می‌توانیم آنچه در کشور می‌گذرد را اصلاح و کشور را متحد کنیم. به اینکه از چه کسی حمایت خواهم کرد،‌ فکر نمی‌کنم». 

وی افزود: «ما در ایالات متحده یک رئیس‌جمهور زن خواهیم داشت؛ یا من یا کامالا هریس. اگر دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه شود، پیروز نخواهد شد. همه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که او پیروز نخواهد شد و کامالا هریس رئیس‌جمهور خواهد شد. من اجازه نمی‌دهم این اتفاق رخ دهد». 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز