خبرگزاری کار ایران

ایمن الصفدی:

رژیم صهیونیستی ‌نمی‌خواهد جنگ در نوار غزه پایان یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۴۱

وزیر ‌خارجه اردن گفت که رژیم صهیونیستی ‌نمی‌خواهد جنگ در نوار غزه پایان یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «ایمن الصفدی»، وزیر ‌خارجه اردن گفت که رژیم صهیونیستی ‌نمی‌خواهد جنگ در نوار غزه پایان یابد.

 الصفدی گفت: «ما باید همه چیز را در چارچوب صحیح خود قرار دهیم. آنچه در غزه می‌بینیم جنگ ویرانگر، نسل‌کشی، ویرانی معیشت دو میلیون نفر است. مردم، راندن مردم به ورطه، تخریب بیمارستان ها و کشتار خبرنگاران و امدادگران است.»

الصفدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد حق موجودیت مردم فلسطین را به رسمیت بشناسد، افزود: «در مورد معامله گروگان‌ها، هرکس خواهان معامله است نباید از مذاکرات دور بماند، اسرائیل از مذاکرات خارج شده است. ‌‌من شخصاً معتقدم که دولت کنونی اسرائیل نه می‌خواهد معامله گروگان‌ها را کامل کند و نه می‌خواهد این جنگ تمام شود.»

وی تاکید کرد: «ما نمی‌توانیم در مورد آنچه در غزه اتفاق می‌افتد به گونه‌ای صحبت کنیم که انگار یک موضوع گذرا است و آن را نادیده بگیریم و جلو برویم. در غزه یک فاجعه رخ می‌دهد. مردم بیگناه در آنجا کشته می‌شوند. ارتش اسرائیل زنان را می‌کشد. کودکان در غزه، بیمارستان ها و مدارس را ویران می کند و این را باید پذیرفت.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز