خبرگزاری کار ایران

اخضر ابراهیمی:

مذاکرات دولت و مخالفان سوری در ژنو هیچ گونه پیشرفتی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۰

ملت سوریه خواهان پایان خشونت و تروریسم در این کشور است به همین دلیل باید در این زمینه تسریع کرد.

«اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد در دور دوم مذاکرات ژنو میان دولت و مخالفان سوری هیچ گونه پیشرفتی حاصل نشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ابراهیمی پس از پایان نشست مشترک با هیئت‌های مذاکره کننده دولت و مخالفان سوری در ژنو در کنفرانسی خبری گفت که در مذاکرات روز گذشته و امروز هیچ نتیجه‌ای بدست نیامد.

وی افزود که آغاز فرایند سیاسی و راه حل سیاسی برای بحران سوریه نیازمند همکاری دولت و مخالفان سوری و حمایت طرف‌های خارجی است.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد که وی برای انجام ماموریت‌اش صبر زیادی دارد اما مردم سوریه به اندازه وی صبر ندارند.

ابراهیمی تصریح کرد که به زودی نشست سه جانبه‌ای با «گینادی کاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه و «ویندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا برگزار می‌کند.

وی در ادامه گفت که به زودی به نیویورک سفر می‌کند تا گزارشی را به شورای امنیت و «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل ارائه کند.

ابراهیمی تاکید کرد که ملت سوریه خواهان پایان خشونت و تروریسم در این کشور است به همین دلیل باید در این زمینه تسریع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز